.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه تشكر دولت به محضر رهبر معظم انقلاب

هیات دولت در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب، با تشكر از حمایت‌ها و اعتماد ایشان نسبت به فعالیت ها و خدمات دولت نهم، تاكید كرد: اعضای دولت توصیه‌های مقتدای خود را چراغ راه قرار داده و برای خدمت به مردم و اعتلای میهن اسلامی همه توش و توان خود را به كار خواهند بست.

به گزارش شمال ‌نیوز به نقل از
پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، هیات دولت جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب ضمن تشكر از حمایت‌ها و اعتماد ایشان نسبت به فعالیت ها و خدمات دولت نهم، تاكید كرد: فرزندان شما و سربازان ملت میثاقی جاودانه بسته‌اند كه با تمام وجود حافظ آرمان‌های بلند ملت ایران و خدمتگزار آنان باشند.

متن كامل نامه هیات دولت به رهبر معظم انقلاب بدین شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دامت بركاته
سلام علیكم؛
گفتارهای حكیمانه رهبر انقلاب اسلامی، دگرباره قلوب مؤمنین و آحاد ملت را به نقطه اطمینان ‌بخش و وحدت‌آفرین مدیریت و ولایت فقیه آگاه و پارسا در نظام اسلامی رهنمون گردید و فرزندان خدمتگزارتان در دولت را نشاطی مجدد بخشید و روحی تازه در كالبد آنان دمید.
فرزندان شما و سربازان ملت میثاقی جاودانه بسته‌اند كه با تمام وجود حافظ آرمان‌های بلند ملت ایران و خدمتگزار آنان باشند و بر این طریق استوار و پایدار بمانند.
بدون تردید در این روزگار كه فریاد ضد استكباری، ستم‌سوزی، عدالت خواهی و مهرورزی انقلاب، امید تازه‌ای به همه آزادگان جهان بخشیده و ایران اسلامی هم گام‌های بلند خود را در جهت آبادانی و تعالی برمی‌دارد، خادمان ملت در دولت اسلامی در پیروی از مقتدای‌اشان آماده‌اند كه تا آخرین لحظه بر آرمان معمار كبیر جمهوری اسلامی ایران و خون شهیدان‌اشان ثابت قدم بمانند.
بیانات راهگشای حضرتعالی مسئولیتی مضاعف را متوجه دولت كرد تا بیش از پیش بر آرمان مقدس و ارزش‌های بی‌بدیل اسلام، امام، انقلاب و میثاق با ملت استوار و پایدار باشیم كه انشاء‌الله مدد الهی و عنایت حضرت صاحب الزمان(عج) و دعای خیر جنابعالی را به همراه خواهد داشت.
ضمن تشكر مجدد از حمایت و اعتماد مقام معظم رهبری نسبت به دولت نهم، اعلام می‌داریم كه توصیه‌های حضرتعالی را چراغ راه خویش قرار داده و برای خدمت به مردم و اعتلای میهن اسلامی تمامی توش و توان خود را به كار خواهیم بست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.